Preguntes freqüents

Cistella

Com funciona la cistella?

En base a les teves preferències, al teu pressupost i a les teves comandes anteriors, cada setmana (o el període triat) t'enviarem un correu amb la cistella que et proposem, 48 hores abans de l'enviament. Si el que et proposem et sembla be hauràs de confirmar la cistella abans de les 12 h del migdia del dia anterior a l'enviament. També podràs modificar-la o anul·lar-la sense compromís.

Com calculem la teva cistella?

El primer que fem és incloure tots els productes marcats com “sempre”, fins i tot si l’import supera el teu pressupost. Amb el pressupost restant fem totes les combinacions possibles dels productes que t’interessen i triem la que millor s’acosta al pressupost, a les teves preferències (poc, normal, sovint) i mirant d’oferir-te la màxima varietat respecte comandes anteriors. El nombre d’unitats de cada producte és el que has triat a les preferències.

Com és que no tots els productes estan disponibles per a la cistella?

Per raons de disponibilitat i preu, alguns productes no estan disponibles per al càlcul de la cistella. Aquests altres productes els podreu afegir a la vostra comanda de cistella quan rebeu la proposta.

Si vull algun producte que no apareix o, algun que sí apareix però amb algun preparat especial, puc demanar-ho?

Sí. Tens l'opció d'enviar-nos un mail especificant quin és el producte que vols i com el vols. A partir d'aquí, nosaltres ens posarem en contacte amb tu per informar-te i poder entregar-te el producte.

No he rebut el correu, rebré igualment la cistella?

No. Hauràs d'entrar a la teva àrea privada i confirmar la cistella. Pot ser que, per alguna raó aliena a nosaltres (bústia plena, filtres, antispam, etc) no hagis pogut llegir o rebre el correu.
Recorda que pots modificar o anul·lar la teva cistella entrant a  l’àrea privada de la web.
Una altra raó per la que no rebis el correu podria ser que hi hagi alguna incidència amb una comanda anterior o hagis programat un període de vacances. Entra a l’àrea privada per consultar-ho o posa’t en contacte amb nosaltres.

Quan serà la pròxima cistella?

Partint de la data de la teva última comanda i de cada quantes setmanes vulguis la teva cistella determinem la data de la teva propera cistella. Amb aquest sistema de càlcul, si una setmana anul·les la comanda o no hi ha repartiment, la cistella es tornarà a generar la setmana següent.
Sempre que vulguis, pots consultar la data del proper enviament accedint a l’àrea client de la web.

Què passa si el dia de l’enviament és festiu?

Els dies festius no hi ha repartiment. 
Si vols la cistella per un altre dia, pots accedir a l’opció “pròxima cistella” i triar una data alternativa.

Puc canviar puntualment el dia i l’hora d’entrega d’una cistella?

Si la teva cistella encara no s’ha generat pots accedir a l’opció “pròxima cistella” i triar una data i horari alternatiu.
Si la cistella ja està generada pots modificar el dia i horari d'entrega desde la mateixa cistella. Per confirmar el canvi, hauràs de clicar a "Desar canvis".

Puc canviar el dia i l’hora d’entrega de les properes cistelles?

Sí. Pots modificar-ho a la secció “les meves dades”. Si el dia i/o l’horari que vols està plenament ocupat no et deixarà triar-lo. Amb tot, si algun dels horaris plens és la teva única opció, posa’t en contacte amb nosaltres i mirarem de resoldre-ho.
Aquests canvis no afecten a la cistella generada però sí a les properes.

Productes

Pes del productes, racions  i minva

A cada producte s’informa del nombre de racions així com del pes brut,  amb minva, abans de la manipulació de la peça.
Així, per exemple, un lluç es pesa sencer i aleshores es prepara en rodanxes o supremes. Per a obtenir una ració a rodanxes es necessiten 250 g de lluç, mentre que per a obtenir supremes es necessiten 300 g perquè es retiren les espines.
També cal dir que el pes que s'indica és el màxim que pot pesar el producte. Així, ens assegurem que l'import real a pagar mai serà superior al mostrat a la pàgina web.

Com ve envasat el peix?

Tot el peix es neteja i es prepara tal i com el client sol·licita. El producte s'envasarà de la forma més adient per tal de conservar les seves propietats i mantenir-lo fresc, alhora que faciliti la seva posterior congelació.

Transport refrigerat

El peix es transporta en vehicles preparats per el repartiment de mercaderies fresques per no trencar la cadena del fred.

Repartiment

Quines són les zones, els dies i els horaris de repartiment?

De moment, el servei s'oferirà a:

  • Les comarques del Baix Empordà i el Gironès.
  • Algunes poblacions de la Selva i Pla de l’Estany.


Es donarà servei els dimarts, dimecres, dijous i divendres en 3 trams horaris:

  • De 14 h a 16 h
  • De 16 h a 18 h
  • De 18 h a 20 h

Despeses d’enviament

Les despeses d’enviament poden variar en funció de la zona de repartiment i si ets client de cistella o no.
Els clients de cistella no hauran de pagar despeses d'enviament en cap dels casos.
Pel que fa als clients que facin una comanda puntual, les despeses d'enviament seran les següents:

Girona i rodalies
Les despeses d'enviament seran de 5 € pels clients que facin una comanda inferior a 30 €.

Caldes de Malavella - Cassà de la Selva - Llagostera
Les despeses d'enviament seran de 5 € pels clients que facin una comanda inferior a 30 €.

Platja d'Aro fins Begur
Les despeses d'enviament seran de 5 € pels clients que facin una comanda inferior a 30 €.

Sant Feliu de Guíxols - Santa Cristina d'Aro - S'Agaró
Les despeses d'enviament seran de 3 € pels clients que facin una comanda inferior a 20 €.

Que passa si no sóc a casa?

Intentarem posar-nos en contacte amb tu aquell mateix moment. Si no ho aconseguim tornarem la compra a les nostres instal·lacions i procurarem tornar el dia següent. Es cobraran les despeses d’enviament addicionals.

Puc canviar puntualment l’adreça d’enviament d’una cistella?

Sí. En el moment que la teva cistella estigui generada podràs modificar l’adreça d’enviament. Aquest canvi només afectarà a la cistella actual.
Tingues en compte les limitacions de zones de repartiment.

Puc canviar l’adreça d’enviament de les properes cistelles?

Sí. Pots modificar-ho a la secció “les meves dades”. Tingues en compte les limitacions de zones de repartiment.
Aquests canvis no afecten a la cistella ja generada però sí a a les properes.

Si la població on visc no apareix en cap dels repartiments, puc realitzar una comanda?

Sí, però hauràs de fer-ho mitjançant un email a info@disfred.cat. Llavors ens posarem en contacte amb tu per concretar si és possible o no.

Pagament

Quin serà l'import real de la comanda?

L'import calculat de la comanda és l'import màxim possible. És a dir, el pes amb el qual calculem la teva comanda és el pes màxim que pot fer la peça. Així, l'import que hauràs de pagar per a la comanda quan se t'entregui sempre serà igual o menor que el que apareix en la web. Mai serà superior.

Com es paguen les comandes?

El pagament de les comandes es farà contra reembossament i es podrà pagar tant en efectiu com amb targeta de crèdit.